FAQ

Co wyróżnia dietę pudełkową #Megafit?
Czym różnią się diety gotowe od wyboru menu?
Czy można wskazać do jakiej godziny mają odbywać się dostawy?
Czy istnieje możliwość wskazania zakresu godzinowego (np. 6:00 – 7:00), w jakich mają odbywać się dostawy?
Co oznacza, że dostawy w mojej lokalizacji odbywają się „do 7:00”?
Czy dostawy realizowane są codziennie?
Czy można wykupić zestaw testowy?
Do której godziny można zmienić adres dostawy na następny dzień?
Czy w trakcie abonamentu można zmienić rodzaj diety lub kaloryczność?
Czy można korzystać z wykluczeń składników, w jaki sposób?
Kiedy najpóźniej można odwołać dostawę na następny dzień?
Jak wygląda dostawa zestawów na weekend?
W jaki sposób można skorzystać ze zniżki za wspólną dostawę?
Kiedy najpóźniej można dokonać wpłaty za złożone zamówienie?

GŁODNI promocji?

Zapisz się do newslettera i bądź na bieżąco.

Nie martw się! Nie będziemy spamować, wysyłamy tylko ważne informacje.

Proszę czekać

Dziękujemy za rejestrację!

Megafit