FAQ - najczęstsze pytania Klientów

1. W jakich godzinach odbywają się dostawy?

Wszystko zależy od miasta.  W Warszawie dostawy odbywają się w godzinach: 04:00-10:00,

w przypadku miejscowości podwarszawskich przedział ten to: 04:00-06:00.

W Trójmieście, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu dostawy odbywają się do godziny 08:00.

Cała lista miejscowości oraz godzin znajduje się tutaj: https://www.catering-megafit.pl/webpage/mapy-dostaw.html

2. Czy można wybrać przedział czasowy dostaw?

Jest to możliwe tylko w przypadku dostaw realizowanych na terenie Warszawy i okolic. Wszystkie nasze dostawy odbywają się w godzinach wczesno-porannych. Staramy się spełniać życzenia naszych Klientów, jeżeli chodzi o preferowane godziny dostawy. Przyjmujemy przedział minimum 1 pełnej godziny na dostawę (np. 06:00-07:00).  W tym czasie kurier zobowiązany jest dostarczyć zamówiony zestaw. Większość miejscowości posiada jednak odgórnie określony czas dostawy wynikający z logistyki firmy kurierskiej. Istnieje możliwość wskazania różnych godzin dostaw  dla dostaw w dni robocze, oraz w dni weekendowe.

3. Czy dostawy realizowane są codziennie?

Nasze dostawy odbywają się od poniedziałku do soboty. 

4. Czy można wykupić zestaw testowy?

W naszej ofercie, aby przetestować wybraną dietę, wystarczy zamówić dowolny 1 dzień diety. Zalecamy jednak wykupienie minimum 5 dniowego abonamentu, aby ocena mogła być miarodajna a Klient mógł  poznać więcej pysznych posiłków Megafit.

5. Do której godziny można zmienić adres dostawy na następny dzień?

W przypadku pilnego wyjazdu, choroby bądź innych okoliczności z łatwością przyjmujemy zmianę adresu dostawy na następny dzień. Informacja taka musi do nas wpłynąć maksymalnie do godziny 14:00 w dniu poprzedzającym dostawę.

6. Czy w trakcie abonamentu można zmienić rodzaj diety lub kaloryczność?

Jesteśmy elastyczni, a zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Jeżeli początkowo wybrana dieta, nie spełnia oczekiwań postaramy się znaleźć taką z naszej oferty, która będzie idealnie dopasowana. W razie potrzeby, odpowiednio przeliczymy wycenę dla nowej diety bądź zmienimy długość dostaw. Wszystko po to, aby zmiana nie wymagała dodatkowych kosztów.

7. Czy można korzystać z wykluczeni składników, w jaki sposób?

W naszej ofercie  znajdują się diety specjalne stworzone  z myślą o specyficznych potrzebach organizmu (np. eliminacji z diety laktozy, glutenu). Eliminacja produktów możliwa jest jedynie w obrębie wskazanych diet.

8. Kiedy najpóźniej można odwołać dostawę na następny dzień?

Zgodnie z naszym regulaminem oraz wymogami logistycznymi odwołania oraz przesunięcia dni dostaw możliwe są do godziny 10:00 w dniu poprzedzającym dostawę. Przyjmowane są w godzinach pracy biura: (od poniedziałku do piątku: 09:00-17:00).

9. Jak wygląda dostawa zestawów na weekend?

Dostawy weekendowe odbywają się w sobotę w godzinach wczesno-porannych. Weekendowa dostawa zawiera zestawy na 2 dni (sobotę i niedzielę). Tak więc zamówienia złożone tylko na niedzielę, również będą dostarczone w sobotę.